CZ | EN
Časté dotazy – rezervační systém

Časté dotazy – rezervační systém

 

POKUD CHCI VYUŽÍVAT SLUŽEB REZERVAČNÍHO SYSTÉMU MEDICÍNSKÉHO CENTRA PRAHA, MUSÍM SE REGISTROVAT?

Registrace pro laboratorní vyšetření není nutná.

Pro objednání k lékaři je registrace potřeba.

JAK SE MOHU DO REZERVAČNÍHO SYSTÉMU ZAREGISTROVAT?

Pro registraci vyplňte v on-line rezervačním systému registrační formulář. Při registraci je nutné zadat následující údaje: jméno, příjmení, rok narození, telefon, e-mail a login, pod kterým se budete do systému přihlašovat. Před odesláním registrace zaškrtněte políčko „Souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.“. Následně Vám budou na zadaný e-mail zaslány Vaše přihlašovací údaje, včetně vygenerovaného hesla, které si můžete kdykoliv změnit.

ZA JAK DLOUHO PO REGISTRACI BUDU MÍT PŘÍSTUP DO REZERVAČNÍHO SYSTÉMU?

Rezervační systém Vám bude zpřístupněn nejpozději do 48 hodin od odeslání registračního formuláře. Přihlašovací údaje Vám budou automaticky zaslány na Váš e-mail. Po prvním přihlášení doporučujeme změnit přidělené heslo dle Vašich potřeb.

CO KDYŽ ZAPOMENU PŘÍSTUPOVÉ HESLO DO REZERVAČNÍHO SYSTÉMU?

V případě, že zapomenete heslo a nebudete se moci přihlásit do rezervačního on-line systému, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 270 003 562/564 (recepce, po–pá 7.30–17.00), kde Vám odpovědný pracovník dočasným heslem umožní přístup. Následně si budete moci své heslo opět změnit.

JAK MÁM POSTUPOVAT PŘI REZERVOVÁNÍ TERMÍNU?

Po přihlášení do rezervačního systému klikněte na odkaz „on-line rezervace“, jenž se nachází v horní části obrazovky. Vyberte obor (specializaci lékaře), konkrétního lékaře či zdravotnického pracovníka a preferovaný týden. Klikněte na pole „Zobrazit přehled“. Následně Vám budou v tabulce nabídnuty volné termíny k rezervaci. Nenaleznete-li volný termín v zadaném týdnu, změňte období buď prostřednictvím odkazu „Změnit“, nebo odkazu „Následující týden“. Poté zvolte termín a požadovaný typ rezervace (jednotlivé typy rezervací jsou v tabulce barevně odlišeny). Po vybrání termínu klikněte na pole „Pokračovat v rezervaci“.

Příklad jednoho týdne v on-line rezervačním systému:

V následujícím kroku potvrďte výběr rezervace. Před Vaší první návštěvou nezapomeňte zaškrtnout políčko „první rezervace“ (v případě rezervace pro mimořádné případy nás o tom prosím informujte v poznámce) – první rezervace je spojená s vnesením dat do rezervačního systému, s jejich zabezpečením a ochranou z hlediska elektronického zpracování a dalšími administrativními úkony spojenými s Vaší první návštěvou.

Ve čtvrtém kroku zkontrolujte zadané údaje a vyberte způsob úhrady rezervace. Před dokončením rezervace si prosím přečtěte všeobecné obchodní podmínky a potvrďte, že jste se s nimi seznámil/a, zaškrtnutím políčka „Souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami rezervačního systému Medicínského centra Praha, s.r.o.“.

Do zaplacení vybraného termínu je rezervace pouze předběžná.

JAKÉ JSOU TYPY REZERVACÍ?

V rezervačním systému můžete zvolit následující typy rezervace:

Standardní rezervace – tento typ rezervace umožňuje základní rezervaci dle Vašich potřeb a kapacitních možností našeho zařízení.

Přednostní rezervace – tento typ rezervace umožňuje rychlejší vyřízení Vaší rezervace a následné konzultace díky větší míře organizace termínů.

Rezervace pro mimořádné případy – tento typ rezervace je určen pouze pro mimořádné případy a spočívá ve větší míře organizace termínů tak, aby bylo možné v případě potřeby termín uvolnit v souladu s potřebami klienta.

Jednotlivé typy rezervací jsou v rezervačním systému barevně odlišeny dle následující nápovědy (nápověda je k dispozici u výběru termínu v rezervačním systému):

JAK MOHU ZA REZERVACI / OBJEDNÁVKU LABORATORNÍHO VYŠETŘENÍ ZAPLATIT?

Po vytvoření rezervace/objednávky Vás systém automaticky vyzve k zaplacení. Máte na výběr dva způsoby úhrady rezervace:

1) Platební kartou on-line – platba bude provedena prostřednictvím zabezpečené platební brány České spořitelny. Platbu platební kartou je nutné provést ihned po vytvoření rezervace/objednávky, nejpozději však do 1 hodiny. V opačném případě bude Vaše rezervace/objednávka automaticky stornována.

2) Výzvou k úhradě (faktura) – výzva k úhradě je vystavena automaticky po dokončení rezervace/objednávky a zaslána na Váš e-mail, resp. na e-mail, který je uveden ve Vašich osobních údajích. Výzva k úhradě má splatnost 7 dnů ode dne vytvoření rezervace/objednávky. Datem splatnosti se rozumí den, kdy mají být peníze připsány na účet poskytovatele. Při zadávání platby prosím berte v úvahu fakt, že převod mezi jednotlivými bankami může trvat až 3 dny. O připsání úhrady na náš účet Vás budeme informovat potvrzovacím e-mailem. V případě, že úhrada neproběhne do 7 dnů od uskutečněné rezervace, bude rezervace/objednávka systémem automaticky stornována.

Připsáním příslušné částky na účet Medicínského centra Praha se Vaše rezervace/objednávka stává závaznou.

JE MOŽNÉ ZAPLATIT REZERVACI / OBJEDNÁVKU LABORATORNÍHO VYŠETŘENÍ HOTOVĚ?

Ano. V sídle poskytovatele je umožněna hotovostní platba výzvy k úhradě (rezervace i objednávky laboratorních vyšetření), která je před dobou splatnosti. 

Pokud vytvoříte rezervaci méně než 7 dnů před vybraným termínem, platba výzvou k úhradě není možná, a proto budete vyzváni k platbě platební kartou on-line nebo hotovostně. Úhradu v hotovosti (příp. platební kartou) je možné provést nejpozději v den Vaší návštěvy přímo v Medicínském centru Praha.

KDY JE MOJE REZERVACE ZÁVAZNÁ?

Rezervace se stává závaznou připsáním příslušné částky na účet Medicínského centra Praha, případně hotovostní platbou přímo v místě poskytovatele.

MOHU ZMĚNIT TERMÍN ZÁVAZNÉ REZERVACE?

Ano, termín rezervace je možné změnit telefonicky na čísle +420 270 003 563 (vrchní sestra), nejpozději však 7 dnů před zarezervovaným termínem. Změna termínu závazné rezervace je možná pouze jednou.

MOHU ZRUŠIT TERMÍN ZÁVAZNÉ REZERVACE?

Ano, termín závazné rezervace můžete zrušit prostřednictvím rezervačního systému nebo telefonicky na čísle +420 270 003 563 (vrchní sestra), nejpozději však 7 dnů před zarezervovaným termínem. Zrušení rezervace může být spojeno se storno poplatky, věnujte proto svou pozornost Všeobecným obchodním podmínkám organizace služeb.

JAK SI MOHU OBJEDNAT LABORATORNÍ VYŠETŘENÍ?

Po přihlášení do on-line laboratorního systému (jako registrovaný uživatel nebo anonymní klient) Vám budou nabídnuty všechny kategorie laboratorních vyšetření. Zvolte si požadovaný test či testy, odběrové místo a způsob převzetí výsledků. V následujícím kroku zkontrolujte zadané údaje a vyberte způsob úhrady rezervace. Po připsání příslušné částky na účet Medicínského centra Praha Vám bude odeslán e-mail potvrzující Vaši objednávku.

MOHU SI LABORATORNÍ VYŠETŘENÍ OBJEDNAT ANONYMNĚ?

Ano, po vstupu do rezervačního systému vyberte možnost „objednání laboratorních vyšetření pro neregistrované klienty Medicínského centra Praha“. Po vybrání požadovaného vyšetření je třeba zadat pouze Váš kontaktní e-mail a telefon.

KDY SE MOHU DOSTAVIT NA ODBĚR OBJEDNANÝCH LABORATORNÍCH TESTŮ?

Po obdržení potvrzovacího e-mailu o připsání příslušné částky na náš účet se můžete na odběr dostavit kdykoliv v odběrových hodinách zvoleného odběrového místa. V případě platby v hotovosti můžete podstoupit odběr ihned po zaplacení příslušné částky ve Vámi zvoleném odběrovém místě. 

JAK SE DOZVÍM VÝSLEDKY LABORATORNÍHO VYŠETŘENÍ?

Při vytváření objednávky máte možnost zvolit si způsob předání výsledků – e-mailem nebo osobním převzetím. O tom, že jsou výsledky již k dispozici, budete informováni e-mailem.

Věnujte prosím zvýšenou pozornost doplňujícím informacím u jednotlivých testů, neboť sdělování výsledků testů některých onemocnění v režimu anonymně je možné pouze ústně, a to pověřeným zdravotnickým pracovníkem Medicínského centra Praha.

MOHU ZMĚNIT OBJEDNÁVKU LABORATORNÍCH VYŠETŘENÍ?

Ne, objednávku již zaplacených laboratorních testů nelze měnit. Do 14 dnů od připsání částky za vybrané vyšetření na účet Medicínského centra Praha však můžete eventuálně objednávku zrušit a vytvořit místo ní objednávku novou.

MOHU ZÁVAZNOU OBJEDNÁVKU LABORATORNÍCH VYŠETŘENÍ ZRUŠIT?

Ano, závaznou objednávku můžete zrušit telefonicky na čísle +420 270 003 563 (vrchní sestra), avšak nejpozději do 14 dnů od připsání příslušné částky na účet Medicínského centra Praha. Upozorňujeme Vás, že zrušení závazné objednávky může být spojeno se storno poplatky. Věnujte proto svou pozornost Všeobecným obchodním podmínkám pro poskytování služeb laboratorních vyšetření.

JAK JSOU MÉ OSOBNÍ ÚDAJE V ON-LINE SYSTÉMECH CHRÁNĚNY?

S Vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a v souladu s těmito podmínkami dodržujeme všechna kontrolní a bezpečnostní opatření za účelem ochrany Vašich osobních údajů.

 

Kontaktujte nás

 Iva Vepřeková,
recepční

+420 270 003 562 / 564
recepce(at)mc-praha.cz

 
 

 Mgr. Tereza Štajnerová,
odborný asistent

+420 270 003 562 / 564
recepce(at)mc-praha.cz

 

Kontaktní formulář