K našim službám se můžete objednat telefonem nebo prostřednictvím našeho on-line rezervačního systému.
Pro objednání našich služeb přes telefon kontaktujte recepci na tel. čísle +420 270 003 543 / 562 / 564, kde jsme Vám k dispozici od v pracovních dnech od 7:30 do 17:00 hod. V případě, že je číslo obsazené, je linka přesměrována na zdravotní sestru, která je Vám k dispozici v pracovní dny od 7:30 do 18:00 hod.
Pro objednání k lékaři prostřednictvím on-line rezervační systém využijte odkaz „Objednat k lékaři“ (k objednání je nutná registrace).
Pro objednání laboratorního vyšetření využijte odkaz „Objednat laboratoř“ (registrace není potřeba).
Podrobnosti k on-line rezervačnímu systému najdete níže.
Všeobecné obchodní podmínky rezervačního systému Medicínského centra Praha, s.r.o., zde.
Všeobecné obchodní podmínky systému objednávání laboratorních testů Medicínského centra Praha, s.r.o., zde.
Ano, na veškerá vyšetření v Medicínském centru Praha se lze objednat bez doporučení lékaře.
Medicínské centrum Praha má pro rok 2024 uzavřenou smlouvu s následujícími pojišťovnami:
– Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra (211)
– Vojenská zdravotní pojišťovna (201)
– Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (205)
– Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna (213)
– Zaměstnanecká pojišťovna ŠKODA (209)
Našim klientům poskytujeme široký rozsah zdravotních služeb. Pacienti se mohou objednat jak na preventivní, tak i specializované vyšetření.
V rámci preventivních prohlídek provádíme všeobecnou preventivní prohlídku, onkologickou preventivní prohlídku a sportovní preventivní prohlídku.
Specializovaná vyšetření nabízíme v oblasti imunologie, alergologie, infekčních onemocnění, neurologie, dermatologie, venerologie, genetiky a reprodukční medicíny.
Pro objednání k lékaři je registrace potřeba.
Registrace pro laboratorní vyšetření není nutná.
Pro objednání k lékaři je registrace potřeba.
Registrace pro laboratorní vyšetření není nutná.
Pro registraci vyplňte v on-line rezervačním systému registrační formulář. Při registraci je nutné zadat následující údaje: jméno, příjmení, rok narození, telefon, e-mail a login, pod kterým se budete do systému přihlašovat. Před odesláním registrace zaškrtněte políčko „Souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Následně Vám budou na zadaný e-mail zaslány Vaše přihlašovací údaje, včetně vygenerovaného hesla, které si můžete kdykoliv dle potřeby změnit.
Rezervační systém Vám bude zpřístupněn nejpozději do 24 pracovních hodin od odeslání registračního formuláře. Přihlašovací údaje Vám budou automaticky zaslány na Váš e-mail. Po prvním přihlášení doporučujeme změnit přidělené heslo dle Vašich potřeb.
V případě, že zapomenete heslo a nebudete se moci přihlásit do rezervačního on-line systému, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 270 003 543 / 562 / 564 (recepce, po–pá 7:30–17:00), kde Vám odpovědný pracovník dočasným heslem umožní přístup. Následně si budete moci své heslo opět změnit.
Po přihlášení do rezervačního systému klikněte na odkaz „Objednat k lékaři“, jenž se nachází v horní části obrazovky. Vyberte obor (specializaci lékaře), konkrétního lékaře či zdravotnického pracovníka a preferovaný týden. Následně Vám budou v rámci kalendáře nabídnuty volné termíny k rezervaci. Nenaleznete-li volný termín v zadaném týdnu, změňte období prostřednictvím postranních šipek nad kalendářem „Týden“. Poté zvolte požadovaný typ rezervace (jednotlivé typy rezervací jsou v kalendáři barevně odlišeny). Po vybrání termínu klikněte na pole „Rezervovat“.
Příklad jednoho týdne v on-line rezervačním systému:
V následujícím kroku potvrďte výběr rezervace. Před Vaší první návštěvou nezapomeňte zaškrtnout políčko „první rezervace“ (v případě rezervace pro mimořádné případy nás o tom prosím informujte v poznámce) – první rezervace je spojená s vnesením dat do rezervačního systému, s jejich zabezpečením a ochranou z hlediska elektronického zpracování a dalšími administrativními úkony spojenými s Vaší první návštěvou.
Ve čtvrtém kroku zkontrolujte zadané údaje a vyberte způsob úhrady rezervace. Před dokončením rezervace si prosím přečtěte všeobecné obchodní podmínky a potvrďte, že jste se s nimi seznámil/a, zaškrtnutím políčka „Souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami rezervačního systému Medicínského centra Praha, s.r.o.“.
Do zaplacení vybraného termínu je rezervace pouze předběžná.
V rezervačním systému můžete zvolit následující typy rezervace:
Standardní rezervace – tento typ rezervace umožňuje základní rezervaci dle Vašich potřeb a kapacitních možností našeho zařízení.
Přednostní rezervace – tento typ rezervace umožňuje přednostní vyřízení Vaší rezervace a následné konzultace díky větší míře organizace termínů.
Univerzální termín – tento typ rezervace umožňuje přednostní vyřízení Vaší rezervace a následné konzultace díky větší míře organizace termínů.
Online rezervace – tento typ rezervace je určen pro pacienty, kteří dochází na pravidelné kontroly. Před rezervováním prosím kontaktujte sestřičky.
Rezervace pro mimořádné případy – tento typ rezervace je určen pouze pro mimořádné případy a spočívá ve větší míře organizace termínů tak, aby bylo možné v případě potřeby termín uvolnit v souladu s potřebami klienta.
Komplexní preventivní prohlídka – je 60 minutová rezervace zaměřená na komplexní vyšetření
Komplexní vyšetření a komplexní genetická analýza – je 60 minutová rezervace zaměřená na komplexní vyšetření včetně genetické konstituce
Kmenové buňky – poradna – lidé – je 60 minutové komplexní vyšetření a konzultace ohledně odběru, uchování a využití kmenových buněk
Jednotlivé typy rezervací jsou v rezervačním systému barevně odlišeny dle následující nápovědy (nápověda je k dispozici u výběru termínu v rezervačním systému):
Po vytvoření rezervace / objednávky Vás systém automaticky vyzve k zaplacení. Máte na výběr dva způsoby úhrady rezervace:
1) Platební kartou on-line – platba bude provedena prostřednictvím zabezpečené platební brány České spořitelny. Platbu platební kartou je nutné provést ihned po vytvoření rezervace / objednávky, nejpozději však do 1 hodiny. V opačném případě bude Vaše rezervace / objednávka automaticky stornována.
2) Výzvou k úhradě (faktura) – výzva k úhradě je vystavena automaticky po dokončení rezervace / objednávky a zaslána na Váš e-mail, resp. na e-mail, který je uveden ve Vašich osobních údajích. Výzva k úhradě má splatnost 7 dnů ode dne vytvoření rezervace / objednávky. Datem splatnosti se rozumí den, kdy mají být peníze připsány na účet poskytovatele. Při zadávání platby prosím berte v úvahu fakt, že převod mezi jednotlivými bankami může trvat až 3 dny. O připsání úhrady na náš účet Vás budeme informovat potvrzovacím e-mailem. V případě, že úhrada neproběhne do 7 dnů od uskutečněné rezervace, bude rezervace / objednávka systémem automaticky stornována.
Připsáním příslušné částky na účet Medicínského centra Praha se Vaše rezervace / objednávka stává závaznou.
Ano. V sídle poskytovatele je umožněna hotovostní platba výzvy k úhradě (rezervace i objednávky laboratorních vyšetření), která je před dobou splatnosti.
Pokud vytvoříte rezervaci méně než 7 dnů před vybraným termínem, platba výzvou k úhradě není možná, a proto budete vyzváni k platbě platební kartou on-line nebo hotovostně. Úhradu v hotovosti (příp. platební kartou) je možné provést nejpozději v den Vaší návštěvy přímo v Medicínském centru Praha.
Rezervace se stává závaznou připsáním příslušné částky na účet Medicínského centra Praha, případně hotovostní platbou přímo v místě poskytovatele.
Ano, termín rezervace je možné změnit telefonicky na čísle +420 270 003 563 (hlavní sestra), nejpozději však 7 dnů před zarezervovaným termínem. Změna termínu závazné rezervace je možná pouze jednou.
Ano, termín závazné rezervace můžete zrušit telefonicky na čísle +420 270 003 563 (hlavní sestra), nejpozději však 7 dnů před zarezervovaným termínem. Zrušení rezervace může být spojeno se storno poplatky, věnujte proto svou pozornost Všeobecným obchodním podmínkám organizace služeb.
Po přihlášení do on-line laboratorního systému (jako registrovaný uživatel nebo anonymní klient) Vám budou nabídnuty všechny kategorie laboratorních vyšetření. Zvolte si požadovaný test či testy a způsob převzetí výsledků. V následujícím kroku zkontrolujte zadané údaje a vyberte způsob úhrady rezervace. Po připsání příslušné částky na účet Medicínského centra Praha Vám bude odeslán e-mail potvrzující Vaši objednávku.
Ano, po vstupu do rezervačního systému vyberte možnost „objednání laboratorních vyšetření pro neregistrované klienty Medicínského centra Praha“. Po vybrání požadovaného vyšetření je třeba zadat pouze Váš kontaktní e-mail a telefon.
Po obdržení potvrzovacího e-mailu o připsání příslušné částky na náš účet se můžete na odběr dostavit kdykoliv v pracovní dny od 7:30 do 13:00 hod. do naší odběrové místnosti tj. 3 patro, Medicínské centrum Praha, Mezi Vodami 205/29, Praha 4. V případě platby v hotovosti můžete podstoupit odběr ihned po zaplacení příslušné částky v odběrové místnosti.
Při vytváření objednávky máte možnost zvolit si způsob předání výsledků – e-mailem nebo osobním převzetím. O tom, že jsou výsledky již k dispozici, budete informováni e-mailem.
Věnujte prosím zvýšenou pozornost doplňujícím informacím u jednotlivých testů, neboť sdělování výsledků testů některých onemocnění v režimu anonymně je možné pouze ústně, a to pověřeným zdravotnickým pracovníkem Medicínského centra Praha.
Ne, objednávku již zaplacených laboratorních testů nelze měnit. Do 14 dnů od připsání částky za vybrané vyšetření na účet Medicínského centra Praha však můžete eventuálně objednávku zrušit telefonicky na čísle +420 270 003 563 (vrchní sestra) a vytvořit místo ní objednávku novou.
Ano, objednávku můžete zrušit on-line nebo telefonicky na čísle +420 270 003 563, avšak nejpozději 7 dnů od připsání příslušné částky na účet Medicínského centra Praha. Upozorňujeme Vás, že zrušení závazné objednávky může být spojeno se storno poplatky. Věnujte proto svou pozornost Všeobecným obchodním podmínkám pro poskytování služeb laboratorních vyšetření.
S Vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, a v souladu s těmito podmínkami dodržujeme všechna kontrolní a bezpečnostní opatření za účelem ochrany Vašich osobních údajů.
Z komunikačního poplatku je hrazená poštovní, telefonická a e-mailová komunikace u pacientů, kteří jsou průběžně vedeni v léčbě naším pracovištěm do další kontroly. Poplatek lze hradit čtvrtletně (3000,- Kč), půlročně (4000,- Kč) nebo na celý kalendářní rok 2024 (6000,- Kč).
V rámci jednorázového vyšetření a doporučené léčby není nutné hradit komunikační poplatek. Průběžný zdravotní stav, doplňování léků pak pacient řeší se svým praktickým lékařem nebo příslušným specialistou.
Ano, komunikační poplatek je potřeba uhradit. Pokud Vám pan doktor předepisuje několikaměsíční léčbu, je zároveň zodpovědný za její správnost. Tento vztah vyžaduje po odborné stránce komunikaci mezi pacientem a naším zdravotním zařízením. Pokud Vám léky bude předepisovat jiný lékař a zároveň povede Vaši léčbu, pak komunikační poplatek hradit nemusíte.
Při vstupním nebo kontrolním vyšetření proběhne anamnéza/zhodnocení aktuálního zdravotního stavu, laboratorní, případně přístrojové vyšetření.
Po 14 dnech od vyšetření a kompletace výsledků vše zhodnotíme a navrhneme další postup – léčbu, doplňková diagnostická vyšetření (endokrinologie, neurologie, apod.).
Výsledek vyšetření může být jednorázový – stanovení diagnózy a doporučená léčba. Následný průběh léčby, úprava léčby, monitorování zdravotních obtíží bude probíhat u praktického lékaře nebo příslušného specialisty. Za naše pracoviště bude možné předepsat léčbu na 1-2 měsíce, následné prodloužení léčby, úprava léků bude záviset na Vašem ošetřujícím lékaři.
Případně je možné průběh léčby monitorovat naším pracovištěm až do doporučené kontroly. Tímto budeme schopni nést zodpovědnost za předepsané léky a Váš zdravotní stav. V průběhu takto vedené léčby musí probíhat průběžná komunikace. Proto je potřeba uhradit komunikační poplatek.
Komunikační poplatek lze hradit čtvrtletně (3000,- Kč), půlročně (4000,- Kč) nebo na celý kalendářní rok 2024 (6000,- Kč).
Medicínské centrum Praha s.r.o.
Mezi Vodami 205/29
143 00 Praha 4
IČ: 25032119, DIČ: CZ25032119
č. ú.: 1966496379/0800
Tel.: +420 270 003 562
Fax: +420 225 152 036
info@mc-praha.cz
Recepce
Iva Vepřeková
Tel.: +420 270 003 562 / 564
iva.veprekova@mc-praha.cz
Sekretariát
Adéla Vojvodová
Tel.: +420 270 003 589
adela.vojvodova@mc-praha.cz
Hlavní sestra
Bc. Petra Jirků
petra.jirku@mc-praha.cz
Vedoucí lékař
MUDr. Radek Klubal
klubal@mc-praha.cz